Diskusní téma: forum

Re: poplatky

Datum: 19.07.2012 | Vložil: ivana_ni5

Já se rozváděla už je to dávno, fakt si nevzpomínám. Ale pokud člověk chce rozvod tak ho nějaké soudní náklady nezajímají. Tak to měla alespoň já, hlavně, že budu rozvedená a budu mít klid.

Re: poplatky

Datum: 23.10.2012 | Vložil: Karel

Ja overoval podpisy cca kolem 360Kc a podani u soudu 2000Kc

Výživné

Datum: 21.06.2012 | Vložil: milisx1966

Dobry den. Me deti maji 22 a 23 let.Obe studuji VŠ.Syn prechazel z jedne na druhou.Byvale manzelce zustalo prakticky vsechno i s bytem,ktery jsem dostal ja od firmy,kde jsem se upsal.Almenty se mi zvysovaly co dva roky,jak je mozne podle zakona.Pracuji jako OSVC (monter pl.oken).Pres zimu nemam co delat a kdyz jsem sel na urad prace,dali me 2500kc. Jen byt+alimenty me stoji 10.000kc....!!! Mam pocit ,ze jsem jenom vyuzivany. Pri studiu na VS jsou prakticky stale doma,ale u soudu neustale operuji s jizdnym,ubytovanim,apod. Co muzu a nemuzu. Soud me vzdy alimenty jen zvysil a nikdy se me na nic neptal. Co s tim???

Re: Výživné

Datum: 16.12.2012 | Vložil: michal

Ty už s tím nenaděláš nic, protože máme totálně přefeminizovanou justici. Ale jsi dobrý příklad pro jiné. NIKDY nedávejte u rozvodu nic dobrovolně, s jídlem roste chuť. Čím víc dáš, tím víc tě ve finále oškube. Kdo nevěří , dopadne jako ty. No a samozřejmě se neženit a neadoptovat cizí děti. To je základ spokojeného života s ženou. Předmanželská smlouva a žádné SJM je naprostá nutnost! Jinak to dnes nefunguje...

problémy dětí

Datum: 09.06.2012 | Vložil: lilu

Moje dcera nechce přijmout mého nového přítele a dělá vše proto abych se sním rozešla a přitom ví že nám je líp bez jejího otce,který mě několik let psichycky týral a potom mě napadl i fizicky.

Re: problémy dětí

Datum: 20.12.2012 | Vložil: Iveta Němečková