Já se rozváděla už je to dávno, fakt si nevzpomínám. Ale pokud člověk chce rozvod tak ho nějaké soudní náklady nezajímají. Tak to měla alespoň já, hlavně, že budu rozvedená a budu mít klid.
Diskusní téma: forum
Re: poplatky
Datum: 23.10.2012 | Vložil: Karel
Ja overoval podpisy cca kolem 360Kc a podani u soudu 2000Kc
Výživné
Datum: 21.06.2012 | Vložil: milisx1966
Dobry den. Me deti maji 22 a 23 let.Obe studuji VŠ.Syn prechazel z jedne na druhou.Byvale manzelce zustalo prakticky vsechno i s bytem,ktery jsem dostal ja od firmy,kde jsem se upsal.Almenty se mi zvysovaly co dva roky,jak je mozne podle zakona.Pracuji jako OSVC (monter pl.oken).Pres zimu nemam co delat a kdyz jsem sel na urad prace,dali me 2500kc. Jen byt+alimenty me stoji 10.000kc....!!! Mam pocit ,ze jsem jenom vyuzivany. Pri studiu na VS jsou prakticky stale doma,ale u soudu neustale operuji s jizdnym,ubytovanim,apod. Co muzu a nemuzu. Soud me vzdy alimenty jen zvysil a nikdy se me na nic neptal. Co s tim???
Re: Výživné
Datum: 16.12.2012 | Vložil: michal
Ty už s tím nenaděláš nic, protože máme totálně přefeminizovanou justici. Ale jsi dobrý příklad pro jiné. NIKDY nedávejte u rozvodu nic dobrovolně, s jídlem roste chuť. Čím víc dáš, tím víc tě ve finále oškube. Kdo nevěří , dopadne jako ty. No a samozřejmě se neženit a neadoptovat cizí děti. To je základ spokojeného života s ženou. Předmanželská smlouva a žádné SJM je naprostá nutnost! Jinak to dnes nefunguje...
problémy dětí
Datum: 09.06.2012 | Vložil: lilu
Moje dcera nechce přijmout mého nového přítele a dělá vše proto abych se sním rozešla a přitom ví že nám je líp bez jejího otce,který mě několik let psichycky týral a potom mě napadl i fizicky.
Re: problémy dětí
Datum: 20.12.2012 | Vložil: Iveta Němečková