Pyrrhus a hrnce....

02.06.2010 17:59

.... bývalý manžel mi dělal neskutečné scény kvůli majetku, rozpočítavalo se vše pomalu i  roličky toaletního papíru. Ustupovala jsem jak  jsem mohla, ale děti  byly u mě a tak jsem skutečně něco do začátku potřebavala. Nakonec se jádrem sváru stalo nádobí, přesněji řečeno hrnce, pánve, prostě černá kuchyně. Nechala jsem mu jinak skoro vše, video, televizi, věděla jsem,  že  ho filmy hrozně baví a  video  bylo tenkrát skutečně hodně drahé. Nakonec  ve smlově o majetku bylo i rozdělení  nádobí rovným dílem. Nabídla jsem kompenzaci,  nechtěla jsem  trhat sadu rovným dílem, nakonec to ani nešlo snad  jinak než to  pilou rozřezat rovným dílem. 

Nakonec mě pomohl bratr, objel autem a prolezl smetiště. Můj bývalý manžel dostal to co chtěl, požadovaný počet  kusů, asi to nebylo  to co chtěl, ale vyhrál. Dál už jsme se přestali hádat. Bylo  to ponižující pro obě strany....

z kruhů blízkých redakci