muj příběh

02.08.2011 14:23

 

můj příběh

Rozvod  je vždy věc nepříjemná a  než k němu dojde  zpravidla  předchází dlouhé rozhodování. Když jsem se rozvedl navštívilo mě hodně přátel a známích a po chvilce  přátelské debaty  se diskuze  prakticky vždy  přesunula na otázku rozvodu. Byl jsem překvapen kolik  mě blízkých  uvažovalo o rozvodu, ať  o byli ženy či muži. Rozhovor a otázky byly prakticky stejné, měnilo se jen pořadí. Jak jsem slyšel " víš chtěl/la  bych se tě zeptat, ale zůstane to mezi námi  OK ?"  už jsem věděl co bude následovat po k¨další krátké větě že o rozvodu už dlouho  uvažuje, ale  nemá odvahu.

Jak se teď citíš ?  "mizerně"  odpověděl jsem celkem po pravdě,  bylo mi dost smutno a  dost jsem se citil sám  

šel bys do toho znova ? rozvést se ? "ano" 

 

 

 

Všichni  žili a  většinou i žijí dále v páru a to už řadu let.   

 

 

rozvést  se lze několika způsoby, ale v podstatě  existují jen dva. Slušně  a  ten druhý