kam nejít ....Česká inkasní a faktoringová společnost....

18.06.2012 10:48

Po jistých událostech jsem se rozhodl  otevřít  další kapitolu stránek, bohužel  radostná nebude. A to pro nikoho. Kapitolu, kde se múžete svěřit se svými zkušenostmi a  předat je dalším,  tak jako to teď na úvod udělám já. Před pár lety jsem se stal věřitelem. Prodal  jsem  část společnosti, kterou jsem vlastnil, prodal ? Spíše daroval.  Věřil   jsem v čest  lidíl a  doufal, že své závazky dodrží. Nestalo se  tak.  Po 750 tisicich se slehla zem.  Všechny podrobnosti  budou uvedeny dále. Po  cca 1 roku, kdy jsem se snažil ješte celou věc nejakým způsobem  urovnat a to i  ze ztrátou  vzhledem k mé osobě,  bez jakéhokoliv vstřícného kroku z druhé strany, mimo proskání telefonem, jsem se rozhodl  předat celou záležitos  osobám povolanějším a profesionánějším.....

Následovala  dlouhá cesta  zatím bez jakéhékoliv výsledku.... 

 

Jednou ze společností kterou jsem na této cestě potkal  je i  Česká inkasní a faktoringová společnost  s.r.o.. viz https://www.dkp.cz/cs/pohledavky.html . Jediné co se stalo  po  jednání s touto společností je to,  že  jsem přišel díky své  naivitě, nebojím se říci tuposti, o dalších 16 tisíc Kč a zůstala mi divná pochuť v ústech.

 

Česká inkasni a factoringová společnost - zkušenost

Na první pohled   seriozní a výkonná společnost  sidlící na dobré odrese. Odvedou práci, na kterou nemáte ani žaludek ani nervy. Co je to ve skutečnosti ? Podle toho co jsem zažil si myslím, že  jen tlupa podvodníků s tím největším v čele, s   Martinem  Hrnečkem. To co jsem zažil  plně odpovídá i dalším zkušenostem s touto pochybnou firmou. Zkušenosti jiným najdete například na www.mesec.cz  přímo konkrétně zde https://www.mesec.cz/clanky/inkasni-agentury-reseni-pohledavek-na-zakazku/nazory/67384/

Mě bohužel stála zkušenost s Panem Hrnečkem  16 tisíc plus cestovné a čas. Pan Hrneček je podle mého názoru  zcela vinikající prodavač iluzí a naděje. Lže a mluví tak rychle, že snad je i fyzicky vyloučeno, aby si pamatoval co kdy a jak řekl. V jeho případě je to  snad i nutnost.  Nevím jak po svém pracovním dni se na sebe dokáže podívat  bez pocitu nevolnosti do zrcadla.  Prodávat  falešnou naději  považuji však za  poněkud amorální. Jednání s p.Hrnečkem prakticky neexistuje. Mluví neskutečně  rychle se zásadou  nepustit Vás vůbec ke slovu.  Dialog se tak stává monologem. Jeho jednání je silně nátlakové a  tak si třeba i řeknete, pokud takle jedná se svými zákazníky jak asi bude jednat  s mými dlužníky. Slíbí cokoliv. Nemožné ihnet, zázraky do tří dnů. Se zaplacením zálohy, v mém případě to bylo těch 16 tisíc se ale situace otočí o 180°. Nohy na stůl a tím to také končí. Při jednou z mnoha hovorů s panem Vaverkou, podřízeným pana Hrnečka, kdy jsem měl snahu nějak celou záležitost uzavřít padlo z jeho strany například i toto: nevyhrožujte mi zveřejněním, jste dospělej a víte co podepisujete....

A tak Vám radím , nepodepisujte, neplaťte a  vubec pokud možno nekomunikujte s ani s Českou inkasní ani s panem Hrnečkem ať už bude kdekoliv.  Protože si myslím, že to bude vždy výhra jen pro něj a vy spláčete nad výdělkem. I když uznávám  hezky se to ze začátku poslouchá. Naděje je ošemetná věc.

Celá kauza  stále  neskončila a tak bude určitě pokračování.

Na základě reportáže  TV NOVA 

oci.nova.cz/clanek/novinky/na-vlastni-oci-o-podvodnych-vymahacich-a-pochybnych-zakazkach.html

byly už  i některé " zálohy" vráceny,  Pan Hrneček se svojí firmou je pod trvalým dohledem  nejen TV  NOVA   panem Klímou ( Na vlastní oči ) ale i dalšími kterým  činnost p.Hrnečka   nejde pod vousy.

red.