ani záclony nezbyly.....

02.06.2010 16:34

.....je to už pár let, vrátil jsem se  z montáže ( byl jsem pryč celý týden )  odemkl jsem  dveře od našeho bytu a  zjistil jsem, že stojím v úplné prázdnotě.  Naprosto holé místnosti, jen uprostřed obývacího pokoje ležela karimatka a  spacák.....Vůbec jsem nevěděl co se děje a  tak  v domění , jak jsem si tenkrát myslel, jsem volal  Policii s tím, že nás vykradli. Zprvu se policisté lehce podivovali nad zcela vybíleným bytem, až se  pohled vyšetřovatele zastavil na mě a povídá : "  Víte tady chybějí i záclony, nejste náhodou tak trochu před rozvodem ? " Jsem, manželka  se  už před měsícem odstěhovala. Policista pokýval hlavou : "Víte  pane, tak to už není naše,  nejedná se  o vykradení, bude to řešit občansko právní."  A stejně tiše jako přišli, tak i odešli.  

   Tak jsem si sedl  na ten spacák, co mě zbyl a dumal co dál. Samozřejmě  se to trošku táhlo, ale  nakonec jsem nad tím mávnul rukou a začal znova. Byt byl naštěstí můj, měl jsem ho ještě před manželstvím. Víš, bylo to jako po bombardování, úplně vše fuč. Postupně jsem  si vše zařídil znova, nakonec vše bylo už  svým způsobem opotřebované a proč si také vyvolávat vzpomínky...

 

....ze života přátel redakce...